Om Lotte

Sikker i trafikken

Hej, Jeg hedder Lotte Lopez Christensen og har 27 års erfaring som kørelærer. Det er altid af stor betydning for mig at skabe en god og afslappet atmosfære for mine elever der sammen med humor afhjælper nogle elevers nervøsitet og eventuelle andre problemer.

Det er vigtigt at være seriøs og opmærksom, når man kører i trafikken, men det betyder ikke, at der ikke er tid til at have det sjovt imens. En sjov og hyggelig stemning i skolevognen gør ofte at din kørsel bliver mere afslappet. Det afspejler sig i din kørsel og dermed også hvor hurtigt, du bliver fortrolig med at færdes i trafikken. Jeg lægger stor vægt på, at du lærer at blive en sikker bilist i trafikken – i by og på motorvej.

Du kommer aldrig til at have flere køretimer end nødvendigt. Jeg sørger for, at du kommer til køreprøve, når du er klar. Jeg følger dig hele vejen og støtter dig fra start til slut – også til teoriprøven – og så er jeg stolt over, at jeg har en lav dumpeprocent.

Jeg henter og bringer mine elever i oplandet.

Vi kører Audi

Vi kører i en AUDI A4, som du vil opleve er en fantastisk nem bil at køre.

Skolevognen passer perfekt til bykørsel og begår sig samtidig rigtig godt på lande- og motorvej. Der er tale om en bil med dynamiske køreegenskaber og et godt udsyn. Du sidder i komfortable og ergonomiske sæder. Den er nem at starte og finde koblingspunktet i. Alt dette er med til at gøre at dine kørelektioner bliver så lette og bekvemme som muligt.

Jeg syntes, at det er en fed bil. Det syntes Tom Kristensen også. Han har vundet mange Le Mans med en Audi.